تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آموزش اینستاگرام مارکتینگ

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و افزایش فالور


افزایش لایک


افزایش لایک

1- بالا بردن کیفیت عکس ها

 

شاید تا به حال در هر مطلبی که خوانده اید، شما را فقط به انتشار مطالب تشویق کرده اند. و کیفیت عکس ها و مطالبی که قرار است منتشر کنید، را کم اهمیت خوانده باشند. اما باید به شما بگوییم که این یک باور اشتباه است. همه ما انسان ها به دنبال زیبایی و دیدن بهترین ها هستیم.

 

پس با گرفتن عکس های بی کیفیت و یا کپی شده از گوگل و یا دیگر جاها (بدون کیفیت) ارزش کار خود را پایین نیاوردید. برای تهیه یک مطلب یا عکس ها، نیازی نیست هزینه های زیادی کنید.

 

اگر شما صفحه فروشگاهی و فروش محصول داشته باشید، و محصولات خود را هرروز انتشار می‌دهید، بهتر است یا یک گوشی مناسب تعدادی عکس با کیفیت از محصول خود بگیرید.

 

قطعا بالا بردن لایک های اینستاگرام را با تغییر کیفیت عکس ها خواهید دید.

 

2- از تم های یکسان استفاده کنید

 

شاید فکر کنید که استفاده از رنگبندی و یا تم های یکسان چه تاثیری در افزایش لایک پست اینستاگرام دارد. هماهنگی بین مطالب شما باعث می‌شود یک هویت خاص به صفحه کاریتان بدهید.

 

یعنی کاربری که همیشه در صفحه کاری شما است، زمانی که پست شما در صفحه فید آن نمایان می‌شود، با یادآوری تم رنگی و مشخص شما به یاد شما و شیوه کاری و موضوع شما می‌افتد.

 

آیا این موضوع بد است؟

 

زمانی که شما برای کاربران دنبال کنندتان مشخص و متمایز باشید، افزايش لايك اينستاگرام رايگان به سمت شما خواهد آمد.

 

3- اشتراک گذاری در دیگر رسانه ها

 

یکی دیگر از راه های افزایش لایک در اینستاگرام منتشر کردن اطلاعات در دیگر شبکه های اجتماعی است. نیازی نیست برای این موضوع خیلی تلاش کنید و خود را به دردسر بیاندازید.افزایش لایک اینستاگرام از شبکه های اجتماعی

 

زمانی که شما در حال انتشار یک مطلب هستید قبل از منتشر کردن آن موضوع خود برنامه از شما سوالی مبنی بر انتشار آن مطلب در دیگر برنامه می‌پرسد. تنها خرج این روش نصب یک فیلتر شکن است.

 

ممکن است کسانی در دیگر برنامه ها باشند که با دیدن مطالب شما به صفحه شما کاریتان در این برنامه علاقمند شوند. ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام به همین سادگی که می‌خوانید است.

 

4- استفاده از هشتگ های مناسب

 

استراتژی هشتگ گذاری یکی از چندین روش افزايش لايك در اينستاگرام است. هشتگ ها تنها زمانی اثر خودشان را نشان می‌دهند که مطلبتان با هشتگ گذاشته شده زیر پست دقیقا همخوانی داشته باشد.

 

استفاده از هشتگ های بی ربط را پایان دهید.

بیشت از 15 هشتگ استفاده نکنید.

هشتگ ها پر بازدید موضوع کاری خودتان را بیابید.

رقبا را تحلیل کنید و هشتگ های بهتری بیابید.

5- استفاده از هشتگ ها ترند

 

تا به اینجا برخی از راه های افزایش لایک اینستاگرام را خواندید. یکی دیگر از روش ها استفاده از هشتگ های ترند است.

 

یادتان باشد که دو الی سه هشتگ ترند برای هر پست کافی است.

استفاده بیش از حد این هشتگ ها می‌تواند مضر باشد.

استفاده از این دسته از هشتگ ها باعث بیشتر دیده شدن شما می‌شود.

6- لوکیش ها را فراموش نکنید

 

لوکیشن زدن یک مکان در عکس های شما به افراد آن منطقه اجازه می دهد تا مطالب شما را راحت تر ببینند. لوکیشن زدن به یک مکان عمومی (مانند “مرکز شهر” به جای مناظقی که همیشه استفاده می‌کنید) شانس دیده شدن مطلب را افزایش می دهد.

 

افراد مناطق جغرافیایی عمومی را سرچ می‎کنند، پس شانس افزایش لایک در اینستاگرام به صورت رایگان را بالاتر ببرید.

 

7- انتشار پشت صحنه

 

رسانه های اجتماعی مکانی برای به اشتراک گذاشتن لحظه های صمیمی تر از شغل شما با دنبال کنندگانتان هستند و به شما در پیشرفت شخصیت برند و تقویت ارتباط عاطفی با مشتریان کمک می کنند.

 

به دنبال کنندگان خود، پشت صحنه های کسب و کارتان را نشان دهید. نمایش یک محصول در حال تولید، و کار کردن کارمندان خود را نشان دهید. این نوع محتوا بی نظیر و جذاب است و به افزایش لایک های اینستاگرام کمک می‌کند.

 

8- هدایای خاص

 

همه ما عاشق وسایل رایگان هستیم!

 

دادن یکسری هدایای ساده یکی از بهترین برنامه ی افزایش لایک اینستاگرام است. یک عکس جذاب از جایزه خود بگذارید. مهم نیست که جایزه شما ارزش مالی زیادی داشته باشد. فقط به کاربران نشان دهید که به یاد آنها هستید.

 

هدیه شما می‌تواند:

 

یکی از محصولاتتان

یکی از خدماتتان

یک هدیه الکترونیکی کوچک

یک مشاوره رایگان

و… باشد.

 

9- اختصاصی کردن هدایا

 

افزایش تعداد لایک اینستاگرام در گرو نشان دادن اهمیت ویژه به کاربران است.

 

هدایا را به راحتی در اختیار کاربر نگذارید و دسته بندی کنید. قرار نیست که افراد به راحتی وارد پیج شما شوند و این هدایا را بگیرند. یک کار کوچک بخواهید و در مقابل انجام آن هدایا را بدهید.

 

10- افراد تاثیرگذار را وارد کنید

 

اگر برای کارتان می‌توانید هزینه کنید، یکی از راه هایی برای افزایش لایک در اینستاگرام همکاری با افراد تاثیرگذار است. از آنها بخواهید که عکسی از آنها را با محصول خود تهیه و ارسال کنند.افزایش لایک اینستاگرام از طریق اینفلوئنسر

 

این به کسب و کار شما کمک می کند تا در بازار هدفتان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند و اعتبار شما را از طریق اثبات اجتماعی افزایش می دهد.

 

11- تبادل کنید

 

بجای دانلود برنامه برای افزایش لایک در اینستاگرام، با صاحبان پیج های دیگر صحبت کنید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.

 

برای این کار به سراغ کارهایی بروید که همسوی شغل شما هستند. مقاله استراتژی تبلیغات در اینستاگرام کمک زیادی به دانستن مطالب مهم در این زمینه می‌کند.

 

اما به طور خلاصه باید کسانی را پیدا کنید که دنبال کنندگان آنها به محصول شما هم علاقمند باشند. مثلا اگر مانتو می‌فروشید با کسانی که در زمینه لباس های خانم ها فعالیت دارند تبادل کنید.

 

12- از ویدیو استفاده کنید

 

سایر مدل های محتوا را امتحان کنید. معمولاً وقتی در یک فید شلوغ ویدیو مشاهده می کنید جذاب تر از عکس هستند. ارسال ویدیو با چیزی شبیه به این جمله “چگونه به” یکی از محصولات شما، نگاهی بیاندازند.

 

اطمینان حاصل کنید که ویدیوتان صدای خوبی دارد. بسیاری از افراد فیدهای خود را در مکانهایی می‌بینند که گوش دادن به صدا امکان پذیر نیست، پس برای آن دسته هم ویدیویی تولید کنید که با دیدار بتوانند اصل موضوع را درک کنند.

 

برای جذاب تر کردن ویدیو از جمله ها و کاورهای سوال برانگیز استفاده کنید. افزایش لایک اینستاگرام بدون نرم افزار فقط از طریق این روش ها امکان پذیر است.

 

13- بومرنگ

 

Boomerang یک نوع محتوا است که بین GIF و ویدیو قرار دارد.

 

یک فیلم کوتاه است که به جلو و سپس به عقب پخش می شود. ارسال بومرنگ روش عالی دیگری برای جلب توجه طرفداران شما است. Boomerang با حرکت سریع و چشمگیر جذاب ترین نوع محتوا است.

 

نرم افزار برای افزایش لایک در اینستاگرام از طریق بومرنگ را از برنامه هایی مثل بازار و … دانلود کنید.

 

14- عکس های ادامه دار

 

یک روش عالی دیگر برای افزایش لایک عکس در اینستاگرام استفاده از عکس های ادامه دار سریالی است. از یک محتوای سریالی استفاده کنید تا چندین لحظه متفاوت از یک رویداد را به نمایش بگذارید، داستانی بسازید تا با بینندگان خود به اشتراک بگذارید یا چند حالت مختلف از محصولتان را به اشتراک بگذارید.

 

15- تگ کردن افراد مهم

 

در صنعت خود به دنبال حساب های تأثیرگذار باشید و این اکانت ها را در پست های جدید خود (در خود عکس) تگ کنید. این کار نه تنها آن حسابها را از عکسهای جدید شما آگاه می کند، بلکه می تواند عکسهای شما را نیز در قسمت “تگ ها” در فیدهایشان نشان دهد.

 

این یک روش مفید برای دستیابی به افراد دیگر در بازار هدف شماست و می‌تواند روش افزایش لایک در اینستاگرام باشد.

 

16- انتشار عکس مشتریان

 

ارسال عکس از مشتریان و کاربران شما روشی بسیار جذاب برای تعامل صمیمی تر با افرادی است که شما را رنبال می‌کنند. این عکس ها نه تنها واقعی بودن کار شما را نشان می‌دهند (عکس هایی که افراد تمایل به اشتراک دارند) بلکه شما را پیش دنبال کنندگانی که مشتری نیستند معتبر تر می‌کند.

 

تگ کردن افرادی که در این عکس ها قرار دارند، باعث می‌شود هم خودشان هم طرفداران آن افراد پست شما را ببینند و در نهایت افزایش لایک در اینستاگرام رایگان را داشته باشد.

 

17- عکس محصول در حال استفاده

 

طرز افزایش لایک اینستاگرام بسیار ساده است. اگر روش های بالا را خوانده باشید، دانسته اید که چند نکته کوچک که ما رعایت نمی‌کنیم، چه تاثیری می‌تواند داشته باشد.افزایش لایک اینستاگرام از طریق محصول

 

افراد به دنبال دیدن محصولات شما در زمانی هستند که این محصول در حال استفاده است. یعنی اگر جوراب می‌فروشید، کاربان دوست دارند جوراب را در پا ببینند تا روی زمین پهن شده.

 

18- نقل قول کنید

 

اگر به دنبال دانلود برنامه افزایش لایک در اینستاگرام هستیدف باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید. با چند ترفند ساده می‌توانید تعداد لایک های خود را بالا ببرید.

 

نیازی نیست هزینه کنید و آسیب به صفحه بزنید. سایت افزایش لایک اینستاگرام را کنار بگذارید و به این قسمت توجه کنید. علت کم بودن دنبال کنندگان و فعالیت آنها رعایت نکردن انواع محتوا است.

 

یکی از جذاب ترین قالب های محتوایی که وجود دارد نقل قول ها است. از آنجا که نقل قول ها اغلب به عنوان متن هستند، خواندن آنها آسان است. ارسال نقل قول هایی که مربوط به افراد معروف زمینه کاری شما باشند، راهی عالی برای درگیر کردن مخاطب است.

 

کاری ندارد فقط کافی است در گوگل یک جستجوی ساده کنید.

 

19- از کاربران کمک بگیرید

 

یکی از ترفندهای افزایش لایک در اینستاگرام کمک گرفتن از مخاطبین است. اما چگونه؟

 

اگر شما آنقدر معروف هستید که کاربران به خوبی برند شما را می‌شناسند، ممکن است کاربر در یکی از پست های خود از برند شما استفاده کرده باشد. از او بخواهید که پستش را به اشتراک بگذارید.

 

اگر هم آنقدر معروف نیستید که تعداد زیادی شما را بشناسند، از کاربران بخواهید با برند شما عکسی منتشر کنند. اگر این کار برای شما دشوار است از دوستان و آشنایانتان شروع کنید.

 

20- کامنت بگذارید

 

اگر دقت کرده باشید زیر تمامی پست ها افراد معروف و یا اینفلوئنسرها تعداد زیادی کامنت وجود دارد. افراد زیادی به دنبال خواندن این کامنت ها هستند. شما هم یکی از افراد کامنت گذار باشید.

 

با این کار یک تبلیغ خوب برای کسب و کار خود کرده اید. افرادی که کامنت را می‌خوانند، اگر کامنت شما جذاب باشد به پیج شما سر می‌زنند و نه تنها افزایش لایک اینستاگرام دیگران (افرادی غیر از دنبال کنندگان شما) را خواهید داشت، بلکه افزایش فالوور را هم خواهید داشت.

  انتشار : ۲ دی ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 9

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • زدن بازدید به پست
  • گروه دورهمی تلگرام
  • آموزش افزایش کامنت
  • افزایش لایک
  • راه های افزایش فالور

برای دریافت (برنامه)آموزش افزایش فالور اینستاگرام به پیج زیر مراجعه کنید:https://www.instagram.com/fallover.82/